حسناجونحسناجون، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

عروس دریایی

خاطرات

1391/5/29 12:34
نویسنده : مامان
101 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

یه عکس از تولد دو سالگیت.

بابات رفته مسافرت 3 ماهه خارج از کشور منم ذوقی نداشتم برای تولد گرفتن به خاطر همین یه تولد ساده گرفتم قربونت برم .

تولدت مبارک

 

 

 

 

امروز جمعست.حسناجونم الان ناز خوابیده.  ٤شنبه خونه خاله جون آش سیسمونی بود که ما هم رفتیم. خیلی خوش گذشت. کاش زودتر دخترخاله هم به سلامتی بیاد. احتمالا تا یه هفته دیگه بدنیا میاد.فداش بشم.

 


روزگارت بر مراد،روزهایت شاد شاد،آسمانت بی غبار،سهم چشمانت بهار،قلبت ازهرغصه دور،بزم عشقت پر سرور،بخت وتقدیرت قشنگ،عمرشیرینت بلند

 


حسنا دختر نازم این چند روز همش برام شعر میخونی چون هردفعه خیلی ذوق میکنم و تشویقت کردم. سوره کوثر رو هم تازه حفظ شدی و خوشگل برامون میخونی. شعر خرگوش رو که هردومون دوست داریم مینویسم تا بعدا هم یادت بیاد. خرگوشم و خرگوشم یه حیوون باهوشم غذای من هویجه خیلی برام لذیذه گوشهای خوشگل دارم اما یه مشکل دارم مشکل من همینه خونم زیر زمینه.

قربونت برم نفس منی حسناگلی

دختر کوچولوی من امروز تو و من و بابایی رفتیم پارک که هوا ابری بود بارون هم اومد.یه عالمه عکس هم گرفتیم.

 

 

 

 

به جای قصه خواندن برای کودکتان، با او حرف بزنید

به کودکان خود اجازه دهید افکار درون ذهنشان را بیرون بریزند

حتی اگر در حد چند کلمه بی‌معنی است

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)