حسناجونحسناجون، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

عروس دریایی

سیزده بدر

1393/1/20 18:57
نویسنده : مامان
167 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیزم سال نو مبارکت باشه... دوتا عمونوروز امسال مهمون ما بودن.

 

 

 

راستی قبل از عید توی مهد جشن داشتین که با دوستات سرود هم خوندین.  

 

 

الهی در شهر چهارشنبه سوری جان

پر از آجیل وجی ظرف پر نوری

پر از آجیل و جی ظرف پر نوری جان

الهی در شهر چهارشنبه سوری

بهار زیبا آمد بچه ها

همه شادابیم چون گل خندانیم  مااااااا

اینجا کجاست یه روستا

یه روستای با صفا

هم خونه هم کوه داره

آدماش مهربونن قدر همو میدونن

آدماش مهربونن قدر همو میدونن

تق وتق و تق صدا میاد  صدای کفش پا میاد

خانم بهار باز اومده  با گل های مریم و ناز

این شعر رو با هم تو خونه یادگرفتیم:

دویدم و دویدم به یک اتو رسیدم

گفتم چه دم درازی میای بریم به بازی

اتو دمش رو تاب داد با ناز به من جواب داد

تنم همیشه داغه یه چشم دارم چراغه

پیف میکنم پاف میکنم پیرهنتو صاف میکنم

اگه به من یه روزی دست بزنی میسوزی

 

 

امسال با پول های عیدیت یه عروسک و کالسکشو خریدی. خیلی دوستشون داری...

 

 

 

 

 روز 12 فروردین به اتفاق دایی ها و خالت رفتیم راین و بعد جیرفت تا شب هم بریم بم. اینجا جاده راین جیرفته.

عکس پایین هم ارگ جدیده که صبح 13 رفتیم.


 

واین قسمتی از مسجد جامع ارگ جدید بم هست که خیلی زیباست...

 

 

دیروز یعنی 22 فروردین خودمون رفتیم ماهان تا باغ شاهزاده رو بگردیم...

 

 

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

آرمیتا
26 مرداد 93 8:38
سلام گل من،تولدت مبارک ان شالله 120 ساله شی وسایه بابا ومامان همیشه بالای سرت باشه.آینده درخشانی داشته باشی.